کشف راز هولناک سطل زباله درون خودرو 206

 

 
با کشف یک جسد تکه تکه شده یک زن، سرانجام راز خودروی پارک شده در خیابان فاش می‌شود تا ماجرا فراتر از کشف یک خودرو سرقتی یا چیزی مشابه آن باشد.

به گزارش تکناز به نقل از «تابناک»، ساکنین خیابان ابراهیمی در غرب تهران، پس از اینکه پنج روز از توقف خودروی ۲۰۶ عجیب در محله‌شان می‌گذرد، مجاب می‌شوند که ماجرا را با پلیس در میان بگذارند تا شامگاه روز جمعه، راز جنایتی آشکار شود که در سطل زباله درون خودروی پارک شده مخفی شده بود. 

بدین ترتیب با رسیدن مأموران به محدوده خیابان فردوس، معلوم می‌شود که ماجرا فرا‌تر از آن چیزی است که پیشتر همسایگان می‌پنداشتند، چراکه سرقتی بودن یا نبودن خودرو، فرضیه‌ای است که تحت الشعاع جسد کشف شده در آن قرار خواهد گرفت. 

یکی از ساکنین محله ماجرا را این گونه شرح می‌دهد: پنج روزی می‌شود که این خودرو ۲۰۶ در کنار خیابان پارک شده بود و سطل زباله زرد رنگ درون آن عجیب به نظر می‌رسید تا اینکه توقف طولانی مدت آن، سبب شد که ماجرا را به پلیس اطلاع دهند. 

با حضور قاضی کشیک در محل جرم، پلیس درب زباله را باز می‌کند تا بوی تعفن جنازه دریده شده فضا را پر کند. جسد مقتول که ظاهرا زنی ۳۱ ساله بوده در شرایطی یافت می‌شود که دستانش بسته شده بوده و پس از تکه تکه شدن در پلاستیک مشکی رنگ زباله بسته بندی شده و در سطل زباله‌ای قرار گرفته که در خودرو بوده و توجه عابران را به خود جلب می‌کرده است. 

با حمل جسد کشف شده و انتقال خودرو، آرامش به محله بازمی‌گردد تا پیگیری ماجرا به مأموران جنایی و دستگاه قضا سپرده شود.


کشف راز هولناک سطل زباله درون خودرو 206 (+عکس ) www.taknaz.ir

کشف راز هولناک سطل زباله درون خودرو 206 (+عکس ) www.taknaz.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391 | 23:17 | نویسنده : رضا و بروبچ |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.